Kvalitet og trygghet for katten din

En frisk katt er en lykkelig katt. Med en dyrlege som kjenner dyret ditt, og som alltid er tilgjengelig kan du være sikker på at din firbeinte venn får den beste behandlingen slik at du slipper unødig bekymring.

kitten-6479022_1920

Sterkt tverrfaglig team

Trygg og rask behandling

Toppmoderne utstyr

Akuttvakt hele døgnet

cat-4611189_1920

Frisk som en katt?

Vi vet at det er mye å huske på og forholde seg til som katteeier. Selv om du holder godt øye med kattens helsetilstand, er det lurt å ta den med til veterinær for en årlig sjekk. Katter er nemlig eksperter i å skjule smerte - dette er en del av deres naturlige forsvar.

Ferdes katten din mye ute er det ekstra viktig med påfyll av vaksine og ormekur ved faste intervaller for å unngå sykdommer som katteinfluensa og kattepest, samt infeksjon med spolorm. Eldre katter, eller katter med kroniske sykdommer, bør også følges opp jevnlig av veterinær.

Bedre livskvalitet når pusen får jevnlig oppfølging hos veterinær

Med jevnlig kontroll av katten hos veterinær er sjansen stor for å oppdage potensielle helseproblemer tidlig slik at katten kan få hjelp. Ved rask og effektiv behandling av slike tilstander kan du dessuten forebygge større veterinærutgifter på sikt.

Når du tar med katten din til årlig helsesjekk hos oss hjelper vi deg med å holde oversikten. Vi sjekker hele dyret fra snute til haletipp, og dermed kan du være trygg på at du har en frisk og lykkelig pus når vi leverer den tilbake til deg.

Veterinærer
Autorisert dyrepleier
Assistenter
/7
Døgnåpen vakttelefon
Steinkjer Veterinærsenter (2 of 21)

Få kompetent behandling av ditt dyr

1. Bestill time

Fyll ut skjemaet og fortell oss litt mer om hva vi kan hjelpe deg med og når det passer for deg å komme til oss. Vi tar kontakt med deg med forslag til tidspunkt.

2. Besøk oss i Hallemvegen 14 på Egge

Her tar vi imot dyret ditt for kontroll, diagnostikk og behandling. Vi oppretter journal for dyret ditt slik at vi alltid er oppdatert på dyrets helsehistorikk ved neste konsultasjon.

3. Sikre best mulig helseoppfølging for ditt dyr

Med en dyrlege som kjenner dyret ditt, og som alltid er tilgjengelig kan du være sikker på at dyret ditt får den beste behandlingen.

Referanser